Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Tůma, Milan ; Hurta, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Zjištění preferencí zákazníků při rozhodování o koupi traktoru ve výkonové kategorii 201-300 koňských sil. Vlastnosti budou zjištěny pomocí dotazníkového šetření, následně budou použity v QFD metodě, kde bude provedeno srovnání hlavních konkurentů na daném tržním segmentu. Do hodnocení traktorů dále bude zanesen také hlas zákazníka, konkrétně pomocí KANO modelu, kde se budou zjištěné vlastnosti posuzovat. Právě využití KANO modelu bude druhým výzkumem použitým v této práci. Závěrem je sestavení optimální struktury traktoru, která odpovídá přáním zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Tůma, Milan ; Hurta, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Zjištění preferencí zákazníků při rozhodování o koupi traktoru ve výkonové kategorii 201-300 koňských sil. Vlastnosti budou zjištěny pomocí dotazníkového šetření, následně budou použity v QFD metodě, kde bude provedeno srovnání hlavních konkurentů na daném tržním segmentu. Do hodnocení traktorů dále bude zanesen také hlas zákazníka, konkrétně pomocí KANO modelu, kde se budou zjištěné vlastnosti posuzovat. Právě využití KANO modelu bude druhým výzkumem použitým v této práci. Závěrem je sestavení optimální struktury traktoru, která odpovídá přáním zákazníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.